Saturday, January 24, 2009

What is love

染められた空の赤に僕は君は沈んだ
宛てのない足跡を残したまま
華やいだ季節にも気付かない瞳には
優しさもこぼれてゆくね
つかめそうな感覚を指先に感じても
すりぬけて闇に紛れる
今でも愛を知らなくて愛を知らなくてなぜ
僕にはあの感情があの感情がない?
大切な人にさえ届かないこの殻が
邪魔をしてからまわりする
繰り返す波の音 穏やかなこの時が
執拗に僕を追いやって
今でも愛を知らなくて愛を知らなくてなぜ
僕にはあの感情があの感情がない?
What is love?
Love is more than a word,
It says so much.
When I see these four letters,
I almost feel your touch.
Why this word does this?
sorry,I haven't got a clue.

No comments: